ОГОЛОШЕННЯ
На виконання рішення І сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 09 від 10.11.2020 «Про створення виконавчого комітету Борозенської сільської ради зі статусом юридичної особи, затвердження Положення виконавчого комітету та затвердження структури виконавчих органів Борозенської сільської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», рішення 4 сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 116 від 26.03.2021 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому комітеті (апараті) Борозенської сільської ради», розпорядженням голови Борозенської сільської ради № 16 від 04.03.2021 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад виконавчого комітету Борозенської сільської ради» відповідно до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», наказу Національного агентства України з питань державної служби № 203-19 від 07.11.2019 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», Борозенська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу у справах земельних питань, екології, архітектури, будівництва, комунального господарства та цивільного захисту виконавчого комітету Борозенської сільської ради з «10» березня 2021 р. по «09» квітня 2021 року терміном на 30 календарних днів.
До кандидатів на заміщення вакантної посади начальника відділу у справах земельних питань, екології, архітектури, будівництва, комунального господарства та цивільного захисту виконавчого комітету Борозенської сільської ради встановлені наступні вимоги:
Перелік документів
для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади начальника відділу у справах земельних питань, екології, архітектури, будівництва, комунального господарства та цивільного захисту виконавчого комітету Борозенської сільської ради
Для участі в конкурсі претенденти подають до Борозенської сільської ради наступні документи:
1. Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби.
2. Письмова згода на збір, зберігання, використання, обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
3. Автобіографія.
4. Довідка про відсутність судимості видана в установленому законодавством порядку.
5. Копія документа, який посвідчує особу
6. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).
7. Копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи.
8. Копія документу про вищу освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
9. Заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками.
10. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см
11. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
12 Підтвердження про заповнення декларації кандидата на посаду в Єдиному державному реєстрі декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Кандидат подає декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Особа може надати інші документи, які на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.
Документи подаються упродовж 30 днів з 10 березня 2021 року по 09 квітня 2021 року включно.
Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
Документи надаються особисто претендентом або надсилаються на поштову адресу Борозенської сільської ради (Україна, Херсонська обл., поштовий індекс: 74152 село Борозенське, провулок Мічуріна, буд. 1.) В разі подання визначених документів представником претендента, додається документ, що посвідчує повноваження цієї уповноваженої особи.
Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», Земельного кодексу України та ін.
Умови оплати праці начальника відділу передбачені законодавством та штатним розписом. Більш детальну інформацію щодо умов оплати праці можна отримати в Борозенській сільській раді.
Контактна особа з питань приймання документів та проведення конкурсу в Борозенській сільській ради Охрімовська Альона Іллівна.
Телефон для зв’язку 0978098694. Електронна адреса: borozna-sekretar@i.ua
На виконання рішення І сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 09 від 10.11.2020 «Про створення виконавчого комітету Борозенської сільської ради зі статусом юридичної особи, затвердження Положення виконавчого комітету та затвердження структури виконавчих органів Борозенської сільської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», рішення 4 сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 116 від 26.03.2021 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому комітеті (апараті) Борозенської сільської ради», розпорядженням голови Борозенської сільської ради № 16 від 04.03.2021 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад виконавчого комітету Борозенської сільської ради» відповідно до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», наказу Національного агентства України з питань державної служби № 203-19 від 07.11.2019 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», Борозенська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника фінансового відділу виконавчого комітету Борозенської сільської ради з «10» березня 2021р. по «09» квітня 2021 року терміном на 30 календарних днів.
До кандидатів на заміщення вакантної посади начальника фінансового відділу виконавчого комітету Борозенської сільської ради встановлено наступні вимоги:
№ з/п |
Вимоги до рівня професійної компетентності особи |
|
Загальні вимоги |
1.1. Освітньо - кваліфікаційний рівень |
повна вища (економічна) освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра |
1.2. Стаж роботи |
стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років |
1.3. Інші обов’язкові вимоги |
- вільне володіння державною мовою; - громадянство України; - здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім та професійним рівнем виконувати посадові обов’язки начальника відділу - вміння працювати на комп’ютері; - досвід роботи в спеціалізованих бухгалтерських програмах (АІС місцеві бюджети, M.E.D.O.C., ІС-ПРО), Є-дата, програмне забезпечення державного казначейства (Merega, фін документи, Є-звітність, СДО) |
|
Спеціальні вимоги |
2.1. Перелік знань необхідних для виконання посадових обов’язків |
Конституція України; Бюджетний кодекс України Податковий кодекс України Закон України «Про бухгалтерський облік» Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закон України «Про запобігання корупції»; Інші нормативно правові акти в галузі, бюджетного, податкового законодавства |
2.2. Перелік посадових обов’язків |
- здійснює керівництво відділом, розподіляє обов'язки між працівниками, контролює їх роботу; - забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо організації бухгалтерського обліку, господарсько-фінансової діяльності у визначеній сфері управління і контролює дотримання правил його ведення; - здійснює методологічне керівництво бухгалтерським обліком і звітністю у підвідомчих структурах; - керує розробкою та впровадженням заходів щодо дотримання фінансової дисципліни; - організовує облік товарно-матеріальних цінностей, зберігання первинних документів, облікових реєстрів бухгалтерської звітності та своєчасне подання їх до архіву; - розробляє поточні плани асигнувань на утримання виконавчого комітету сільської ради, інших виконавчих органів ради, бере участь у розробці кошторису витрат на утримання підвідомчих структур та вносить пропозиції щодо організації їх фінансування; - забезпечує контроль і відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, надання оперативної інформації, складання та подання зведеної бухгалтерської звітності відповідним державним органам у визначені терміни; - здійснює контроль за законністю, своєчасністю та правильністю оформлення документів; використанням фонду оплати праці; встановленням посадових окладів; правильністю нарахування та перерахування податків до місцевого та державного бюджету, інших платежів; дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і платіжних зобов'язань; стягненням у встановлений термін дебіторської та сплаченням кредиторської заборгованості; - забезпечує організацію проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності з метою виявлення резервів, запобігання втратам; - забезпечує співпрацю з фінансовими організаціями та установами, розміщеними на відповідній території; - виконує інші повноваження визначені посадовою інструкцією та актами сільської ради, дорученнями сільського голови. |
Перелік документів
для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади начальника фінансового відділу виконавчого комітету Борозенської сільської ради
Для участі в конкурсі претенденти подають до Борозенської сільської ради наступні документи:
1. Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби.
2. Письмова згода на збір, зберігання, використання, обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
3. Автобіографія.
4. Довідка про відсутність судимості видана в установленому законодавством порядку.
5. Копія документа, який посвідчує особу
6. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).
7. Копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи.
8. Копія документу про вищу освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
9. Заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками.
10. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см
11. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
12 Підтвердження про заповнення декларації кандидата на посаду в Єдиному державному реєстрі декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Кандидат подає декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Особа може надати інші документи, які на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.
Документи подаються упродовж 30 днів з 10 березня 2021 року по 09 квітня 2021 року включно.
Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
Документи надсилаються на поштову адресу Борозенської сільської ради (Україна, Херсонська обл., поштовий індекс: (Україна, Херсонська обл., поштовий індекс: 74152 село Борозенське, провулок Мічуріна, буд. 1.) В разі подання визначених документів представником претендента, додається документ, що посвідчує повноваження цієї уповноваженої особи.
Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції» та ін.
Умови оплати праці начальника відділу передбачені законодавством та штатним розписом. Більш детальну інформацію щодо умов оплати праці можна отримати в Борозенській сільській раді.
Контактна особа з питань приймання документів та проведення конкурсу в Борозенській сільській ради Охрімовська Альона Іллівна.
Телефон для зв’язку 0978098694. Електронна адреса: borozna-sekretar@i.ua
На виконання рішення І сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 09 від 10.11.2020 «Про створення виконавчого комітету Борозенської сільської ради зі статусом юридичної особи, затвердження Положення виконавчого комітету та затвердження структури виконавчих органів Борозенської сільської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», рішення 4 сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 116 від 26.03.2021 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому комітеті (апараті) Борозенської сільської ради», розпорядженням голови Борозенської сільської ради № 16 від 04.03.2021 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад виконавчого комітету Борозенської сільської ради» відповідно до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», Наказу Міністерства юстиії України № 2790/5 від29.12.2015 «Про врегулювання відносин, пов’язаних зі статусом державного реєстратора» зі змінами та доповненнями, Борозенська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора Сектору юридичного забезпечення та персоналу виконавчого комітету Борозенської сільської ради з «10» березня 2021р. по «09» квітня 2021 року терміном на 30 календарних днів.
До кандидатів на заміщення вакантної посади державного реєстратора Сектору юридичного забезпечення та персоналу виконавчого комітету Борозенської сільської ради встановлено вимоги, які розроблені відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», поширюються на державних реєстраторів прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що перебувають у трудових відносинах із суб’єктом державної реєстрації
№ з/п |
Вимоги до рівня професійної компетентності особи |
|
Загальні вимоги |
1.1. Освітньо - кваліфікаційний рівень |
Вища юридична освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень) |
1.2. Стаж роботи |
Стаж роботи у сфері права не менше 3 років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше 1 року |
1.3. Інші обов’язкові вимоги |
- вільне володіння державною мовою; - громадянство України; - здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім та професійним рівнем виконувати посадові обов’язки державного реєстратора; - вміння працювати на комп’ютері; - успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації). - наявність сертифікатів про підтвердження професійної компетентності у відповідних сферах державної реєстрації. |
|
Спеціальні вимоги* |
2.1. Перелік знань необхідних для виконання посадових обов’язків |
Конституцію України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», інші закони; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки. |
2.2. Перелік посадових обов’язків |
- проводить державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу фізичної особи - підприємця, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства; - надає відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - формує, веде та забезпечує зберігання реєстраційних справ у паперовій формі; - забезпечує представництво у судових установах з питань, що відносяться до його компетенції; - здійснює інші функції, визначені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»; - здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; - перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення; - формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі; - забезпечує інформування щодо порядку проведення відповідних реєстраційних дій, що здійснюються реєстратором на виконання визначених повноважень; - організовує листування з відповідними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями відповідно до визначених повноважень; -у встановленому порядку для реалізації визначених повноважень готує запити на безкоштовне отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадських об'єднань необхідних статистичних та оперативних даних, звіти з питань, що стосуються їх діяльності.+ |
Перелік документів
для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади державного реєстратора Сектору юридичного забезпечення та персоналу виконавчого комітету Борозенської сільської ради
Для участі в конкурсі претенденти подають до Борозенської сільської ради наступні документи:
1. Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби.
2. Письмова згода на збір, зберігання, використання, обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
3. Автобіографія.
4. Довідка про відсутність судимості видана в установленому законодавством порядку.
5. Копія документа, який посвідчує особу.
6. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).
7. Копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи.
8. Копія документу про вищу освіту, підвищення кваліфікації
9. Заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками.
10. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см.
11. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
12. Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).
13. Підтвердження про заповнення декларації кандидата на посаду в Єдиному державному реєстрі декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Кандидат подає декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Особа може надати інші документи, які на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.
Документи подаються упродовж 30 днів з 10 березня 2021 року по 09 квітня 2021 року включно.
Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
Документи надсилаються на поштову адресу Борозенської сільської ради: (Україна, Херсонська обл., поштовий індекс: 74152 село Борозенське, провулок Мічуріна, буд. 1.)
Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну службу», «Про запобігання корупції» та ін.
Умови оплати праці державного реєстратора передбачені законодавством та штатним розписом. Більш детальну інформацію щодо умов оплати праці можна отримати в Борозенській сільській раді.
Контактна особа з питань приймання документів та проведення конкурсу в Борозенській сільській ради Охрімовська Альона Іллівна.
Телефон для зв’язку 0978098694. Електронна адреса: borozna-sekretar@i.ua
На виконання рішення І сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 09 від 10.11.2020 «Про створення виконавчого комітету Борозенської сільської ради зі статусом юридичної особи, затвердження Положення виконавчого комітету та затвердження структури виконавчих органів Борозенської сільської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» , рішення 4 сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 116 від 26.03.2021 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому комітеті (апараті) Борозенської сільської ради», розпорядженням голови Борозенської сільської ради № 16 від 04.03.2021 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад виконавчого комітету Борозенської сільської ради» відповідно до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», наказу Національного агентства України з питань державної служби № 203-19 від 07.11.2019 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», Борозенська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника Служби у справах дітей виконавчого комітету Борозенської сільської ради з «10» березня 2021р. по «09» квітня 2021 року терміном на 30 календарних днів.
До кандидатів на заміщення вакантної посади начальника Служби у справах дітей виконавчого комітету Борозенської сільської ради встановлено наступні вимоги:
Перелік документів
для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади начальника Служби у справах дітей виконавчого комітету Борозенської сільської ради
Для участі в конкурсі претенденти подають до Борозенської сільської ради наступні документи:
1. Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби.
2. Письмова згода на збір, зберігання, використання, обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
3. Автобіографія.
4. Довідка про відсутність судимості видана в установленому законодавством порядку.
5. Копія документа, який посвідчує особу
6. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).
7. Копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи.
8. Копія документу про вищу освіту, підвищення кваліфікації
9. Заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками.
10. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см
11. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов?язаних).
12. Підтвердження про заповнення декларації кандидата на посаду в Єдиному державному реєстрі декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Кандидат подає декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Особа може надати інші документи, які на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.
Документи подаються упродовж 30 днів з 10 березня 2021 року по 09 квітня 2021 року включно.
Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
Документи надсилаються на поштову адресу Борозенської сільської ради (Україна, Херсонська обл., поштовий індекс: 74152 село Борозенське, провулок Мічуріна, буд. 1.). В разі подання визначених документів представником претендента, додається документ, що посвідчує повноваження цієї уповноваженої особи.
Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції» та ін.
Умови оплати праці начальника Служби передбачені законодавством та штатним розписом. Більш детальну інформацію щодо умов оплати праці можна отримати в Борозенській сільській раді.
Контактна особа з питань приймання документів та проведення конкурсу в Борозенській сільській ради Охрімовська Альона Іллівна.
Телефон для зв’язку 0978098694. Електронна адреса: borozna-sekretar@i.ua
На виконання рішення І сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 09 від 10.11.2020 «Про створення виконавчого комітету Борозенської сільської ради зі статусом юридичної особи, затвердження Положення виконавчого комітету та затвердження структури виконавчих органів Борозенської сільської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», рішення 4 сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 116 від 26.03.2021 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому комітеті (апараті) Борозенської сільської ради», розпорядженням голови Борозенської сільської ради № 16 від 04.03.2021 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад виконавчого комітету Борозенської сільської ради», відповідно до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», наказу Національного агентства України з питань державної служби №203-19 від 07.11.2019 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», Борозенська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектору юридичного забезпечення та персоналу виконавчого комітету Борозенської сільської ради з «10» березня 2021 р. по «09» квітня 2021 року терміном на 30 календарних днів.
До кандидатів на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектору юридичного забезпечення та персоналу виконавчого комітету Борозенської сільської ради встановлено наступні вимоги:
№ з/п |
Вимоги до рівня професійної компетентності особи |
|
Загальні вимоги |
1.1. Освітньо - кваліфікаційний рівень |
вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста
|
1.2. Стаж роботи |
стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування не менше 2 років |
1.3. Інші обов’язкові вимоги |
- вільне володіння державною мовою; - громадянство України; - здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім та професійним рівнем виконувати посадові обов’язки; - володіння навиками роботи на комп’ютері |
|
Інші спеціальні вимоги* |
2.1. Перелік знань необхідних для виконання посадових обов’язків |
Конституцію України; закони України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, реалізації визначених повноважень; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; законодавство про працю, правила внутрішнього трудового розпорядку, основні програми роботи на комп'ютері. |
2.2. Перелік посадових обов’язків |
- організовує правову роботу сільської ради; - надає консультації з питань чинного законодавства посадовим особам Борозенської ради та її виконавчих органів; - готує проєкти рішень сільської ради, виконавчого комітету, розпоряджень сільського голови з питань, віднесених до компетенції сектору. - перевіряє на відповідність законодавству проєкти рішень сільської ради, виконавчого комітету, розпоряджень сільського голови за наявності погодження цих проєктів відділами, посадовими особами, що їх розробили за напрямками (відповідно до розподілу функціональних обов’язків), та готує пропозиції до них. - надає правові консультації з питань, що належать до компетенції органів місцевого самоврядування посадовим особам сільської ради; - приймає участь в роботі сесії сільської ради, постійних комісіях, виконавчому комітеті; - у межах наданих повноважень організовує ділове листування з органами державної та виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до його компетенції. |
Перелік документів
для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектору юридичного забезпечення та персоналу виконавчого комітету
Борозенської сільської ради
Для участі в конкурсі претенденти подають до Борозенської сільської ради наступні документи:
1. Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби.
2. Письмова згода на збір, зберігання, використання, обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
3. Автобіографія.
4. Довідка про відсутність судимості видана в установленому законодавством порядку.
5. Копія документа, який посвідчує особу
6. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).
7. Копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи.
8. Копія документу про вищу освіту, підвищення кваліфікації.
9. Заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками.
10. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см
11. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
12. Підтвердження про заповнення декларації кандидата на посаду в Єдиному державному реєстрі декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Кандидат подає декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Особа може надати інші документи, які на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.
Документи подаються упродовж 30 днів з 10 березня 2021 року по 09 квітня 2021 року включно.
Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
Документи надсилаються на поштову адресу Борозенської сільської ради (Україна, Херсонська обл., поштовий індекс: 74152 село Борозенське, провулок Мічуріна, буд. 1.)
Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції» та ін.
Умови оплати праці визначені законодавством та штатним розписом. Більш детальну інформацію щодо умов оплати праці можна отримати в Борозенській сільській раді.
Контактна особа з питань приймання документів та проведення конкурсу в Борозенській сільській ради Охрімовська Альона Іллівна.
Телефон для зв’язку 0978098694. Електронна адреса: borozna-sekretar@i.ua