Борозенська сільська територіальна громада
Херсонська область, Бериславський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора Сектору юридичного забезпечення та персоналу виконавчого комітету Борозенської сільської ради

Дата: 11.03.2021 11:53
Кількість переглядів: 525

На виконання рішення І сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 09 від 10.11.2020 «Про створення виконавчого комітету Борозенської сільської ради зі статусом юридичної особи, затвердження Положення виконавчого комітету та  затвердження структури виконавчих органів Борозенської сільської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», рішення 4 сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 116 від 26.03.2021 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому комітеті (апараті) Борозенської сільської ради»,  розпорядженням голови  Борозенської сільської ради № 16 від 04.03.2021 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад виконавчого комітету Борозенської сільської ради» відповідно до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу»,  Наказу Міністерства юстиії України № 2790/5 від29.12.2015 «Про врегулювання відносин, пов’язаних зі статусом державного реєстратора» зі змінами та доповненнями, Борозенська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора Сектору юридичного забезпечення та персоналу виконавчого комітету Борозенської сільської ради з «10» березня 2021р. по «09» квітня 2021 року терміном на 30 календарних днів.

       До кандидатів на заміщення вакантної посади державного реєстратора Сектору юридичного забезпечення та персоналу виконавчого комітету Борозенської сільської ради встановлено  вимоги, які  розроблені відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», поширюються на державних реєстраторів прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що перебувають у трудових відносинах із суб’єктом державної реєстрації

№ з/п

Вимоги до рівня професійної компетентності особи

 

Загальні вимоги

1.1. Освітньо - кваліфікаційний рівень

Вища юридична освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень)

1.2. Стаж роботи

Стаж роботи у сфері права не менше 3 років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше 1 року

1.3. Інші обов’язкові вимоги

- вільне володіння державною мовою;    

 - громадянство України;

 - здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім та професійним рівнем виконувати посадові обов’язки державного реєстратора;

- вміння працювати на комп’ютері;

- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).

- наявність сертифікатів про підтвердження професійної компетентності у відповідних сферах державної реєстрації.

 

Спеціальні вимоги*

2.1.  Перелік знань необхідних для виконання посадових обов’язків   

 Конституцію України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування»«Про державну службу»«Про запобігання корупції»«Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», інші закони; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.

2.2. Перелік посадових обов’язків

- проводить державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу фізичної особи - підприємця, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства;

-  надає відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

- формує, веде та забезпечує зберігання реєстраційних справ у паперовій формі;

- забезпечує представництво у судових установах з питань, що відносяться до його компетенції;

- здійснює інші функції, визначені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»;

- здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

- перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення;

- формує та веде реєстраційні справи у паперовій формі;

- забезпечує інформування щодо порядку проведення відповідних реєстраційних дій, що здійснюються реєстратором на виконання визначених повноважень;

- організовує листування з відповідними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями відповідно до визначених повноважень;

-у встановленому порядку для реалізації визначених повноважень готує запити на безкоштовне отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, громадських об'єднань необхідних статистичних та оперативних даних, звіти з питань, що стосуються їх діяльності.+

  Перелік документів

для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади державного реєстратора Сектору юридичного забезпечення та персоналу виконавчого комітету Борозенської сільської ради

Для участі в конкурсі претенденти подають до Борозенської сільської ради наступні документи:

1. Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби.

2. Письмова  згода  на збір, зберігання, використання, обробку  персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

3. Автобіографія.

4. Довідка про відсутність судимості видана в установленому законодавством порядку.

5. Копія документа, який посвідчує особу.

6. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).

7. Копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи.

8. Копія документу про вищу освіту, підвищення кваліфікації

9. Заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками.

10. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см.

11. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

12. Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).

13.  Підтвердження про заповнення декларації кандидата на посаду в Єдиному державному реєстрі декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

     Кандидат подає декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

     Особа може надати інші документи, які на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.

    Документи подаються упродовж 30 днів з 10 березня 2021 року по  09 квітня 2021 року включно.

  Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

 Документи надсилаються на поштову адресу Борозенської сільської ради: (Україна, Херсонська обл., поштовий індекс: 74152 село Борозенське, провулок Мічуріна, буд. 1.)

     Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування»,  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про державну службу», «Про запобігання корупції» та ін.

      Умови оплати праці державного реєстратора передбачені законодавством та штатним розписом. Більш детальну інформацію щодо умов оплати праці можна отримати в Борозенській сільській раді.

       Контактна особа з питань приймання документів та проведення конкурсу в Борозенській сільській ради Охрімовська Альона Іллівна.

Телефон для зв’язку 0978098694. Електронна адреса:  borozna-sekretar@i.ua


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень