A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Борозенська громада
Херсонська область, Бериславський район

Конкурс на заміщення вакантної посади начальника фінансового відділу виконавчого комітету Борозенської сільської ради

Дата: 11.03.2021 11:47
Кількість переглядів: 86

      На виконання рішення І сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 09 від 10.11.2020 «Про створення виконавчого комітету Борозенської сільської ради зі статусом юридичної особи, затвердження Положення виконавчого комітету та  затвердження структури виконавчих органів Борозенської сільської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», рішення 4 сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 116 від 26.03.2021 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому комітеті (апараті) Борозенської сільської ради»,  розпорядженням голови  Борозенської сільської ради № 16 від 04.03.2021 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад виконавчого комітету Борозенської сільської ради»  відповідно до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування»,  наказу Національного агентства України з питань державної служби № 203-19 від 07.11.2019 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», Борозенська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника фінансового відділу виконавчого комітету Борозенської сільської ради з «10» березня 2021р. по «09» квітня 2021 року терміном на 30 календарних днів.

       До кандидатів на заміщення вакантної посади начальника фінансового відділу виконавчого комітету Борозенської сільської ради встановлено наступні вимоги:

№ з/п

Вимоги до рівня професійної компетентності особи

 

Загальні вимоги

1.1. Освітньо - кваліфікаційний рівень

повна вища (економічна) освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра

1.2. Стаж роботи

стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років

1.3. Інші обов’язкові вимоги

- вільне володіння державною мовою;   

 - громадянство України;

 - здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім та професійним рівнем виконувати посадові обов’язки начальника відділу

- вміння працювати на комп’ютері;

- досвід роботи в спеціалізованих бухгалтерських програмах (АІС  місцеві бюджети, M.E.D.O.C., ІС-ПРО), Є-дата, програмне забезпечення державного казначейства (Merega, фін документи, Є-звітність, СДО)

 

Спеціальні вимоги

2.1.  Перелік знань необхідних для виконання посадових обов’язків  

    Конституція України;

    Бюджетний кодекс України

    Податковий кодекс України

    Закон України «Про бухгалтерський облік»

    Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

    Закон України «Про запобігання корупції»;

    Інші нормативно правові акти в галузі, бюджетного, податкового законодавства

2.2. Перелік посадових обов’язків

- здійснює керівництво відділом, розподіляє обов'язки між працівниками, контролює їх роботу;

- забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо організації бухгалтерського обліку, господарсько-фінансової діяльності у визначеній сфері управління і контролює дотримання правил його ведення;

- здійснює методологічне керівництво бухгалтерським обліком і звітністю у підвідомчих структурах;

- керує розробкою та впровадженням заходів щодо дотримання фінансової дисципліни;

- організовує облік товарно-матеріальних цінностей, зберігання первинних документів, облікових реєстрів бухгалтерської звітності та своєчасне подання їх до архіву;

- розробляє поточні плани асигнувань на утримання виконавчого комітету сільської ради, інших виконавчих органів ради, бере участь у розробці кошторису витрат на утримання підвідомчих структур та вносить пропозиції щодо організації їх фінансування;

- забезпечує контроль і відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, надання оперативної інформації, складання та подання зведеної бухгалтерської звітності відповідним державним органам у визначені терміни;

- здійснює контроль за законністю, своєчасністю та правильністю оформлення документів; використанням фонду оплати праці; встановленням посадових окладів; правильністю нарахування та перерахування податків до місцевого та державного бюджету, інших платежів; дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і платіжних зобов'язань; стягненням у встановлений термін дебіторської та сплаченням кредиторської заборгованості;

- забезпечує організацію проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності з метою виявлення резервів, запобігання втратам;

- забезпечує співпрацю з фінансовими організаціями та установами, розміщеними на відповідній території;

- виконує інші повноваження визначені посадовою інструкцією та актами сільської ради, дорученнями сільського голови.

   Перелік документів

для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади начальника фінансового відділу виконавчого комітету Борозенської сільської ради

Для участі в конкурсі претенденти подають до Борозенської сільської ради наступні документи:

1. Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби.

2. Письмова  згода  на збір, зберігання, використання, обробку  персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

3. Автобіографія.

4. Довідка про відсутність судимості видана в установленому законодавством порядку.

5. Копія документа, який посвідчує особу

6. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).

7. Копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи.

8. Копія документу про вищу освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

9. Заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками.

10. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см

11. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

12 Підтвердження про заповнення декларації кандидата на посаду в Єдиному державному реєстрі декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

     Кандидат подає декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

     Особа може надати інші документи, які на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.

    Документи подаються упродовж 30 днів з 10 березня 2021 року по 09 квітня 2021 року включно.

  Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

      Документи надсилаються на поштову адресу Борозенської сільської ради (Україна, Херсонська обл., поштовий індекс: (Україна, Херсонська обл., поштовий індекс: 74152 село Борозенське, провулок Мічуріна, буд. 1.) В разі подання визначених документів  представником претендента, додається документ, що посвідчує повноваження цієї уповноваженої особи.

      Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування»,  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про запобігання корупції» та ін.

      Умови оплати праці начальника відділу передбачені законодавством та штатним розписом. Більш детальну інформацію щодо умов оплати праці можна отримати в Борозенській сільській раді.

       Контактна особа з питань приймання документів та проведення конкурсу в Борозенській сільській ради Охрімовська Альона Іллівна.

Телефон для зв’язку 0978098694. Електронна адреса:  borozna-sekretar@i.ua


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора