Борозенська громада
Херсонська область, Бериславський район

Конкурс на заміщення вакантних посад головних спеціалістів фінансового відділу виконкому Борозенської сільської ради

Дата: 15.03.2021 11:08
Кількість переглядів: 729

 

 

      На виконання рішення І сесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 09 від 10.11.2020р. «Про створення виконавчого комітету Борозенської сільської ради зі статусом юридичної особи, затвердження Положення виконавчого комітету та  затвердження структури виконавчих органів Борозенської сільської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», рішення IVсесії VІІІ скликання Борозенської сільської ради № 116 від 26.03.2021р. «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчому комітеті (апараті) Борозенської сільської ради»,  наказу в.о. начальника фінансового відділу виконкому Борозенської сільської ради № 14 від 15.03.2021р. «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад»  відповідно до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування»,  наказу Національного агентства України з питань державної служби № 203-19 від 07.11.2019р. «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування», фінансовий відділ виконкому Борозенської сільської ради оголошує прийом документів для участі в конкурсі на заміщення вакантних посад головних спеціалістів фінансового відділу виконкому Борозенської сільської ради (2 вакансії).

       До кандидатів на заміщення вакантної посади головного спеціаліста (з питань бухгалтерського обліку) фінансового відділу виконкому Борозенської сільської ради встановлено наступні вимоги:

№ з/п

Вимоги до рівня професійної компетентності особи

 

Загальні вимоги

1.1. Освітньо - кваліфікаційний рівень

повна вища (економічна) освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра

1.2. Стаж роботи

стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років

1.3. Інші обов’язкові вимоги

- вільне володіння державною мовою;   

 - громадянство України;

 - здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім та професійним рівнем виконувати посадові обов’язки начальника відділу

- вміння працювати на комп’ютері;

- досвід роботи в спеціалізованих бухгалтерських програмах (АІС  місцеві бюджети, M.E.D.O.C., ІС-ПРО), Є-дата, програмне забезпечення державного казначейства (Merega, фін документи, Є-звітність, СДО)

 

Спеціальні вимоги

2.1.  Перелік знань необхідних для виконання посадових обов’язків  

    Конституція України;

    Бюджетний кодекс України

    Податковий кодекс України

    Закон України «Про бухгалтерський облік»

    Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

    Закон України «Про запобігання корупції»;

    Інші нормативно правові акти в галузі, бюджетного, податкового законодавства

2.2. Перелік посадових обов’язків

-  забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо організації бухгалтерського обліку, господарсько-фінансової діяльності у визначеній сфері управління і контролює дотримання правил його ведення;

- здійснює ведення бухгалтерського обліку і звітності;

- впроваджує заходи щодо дотримання фінансової дисципліни;

- веде облік товарно-матеріальних цінностей, зберігання первинних документів, облікових реєстрів бухгалтерської звітності та своєчасне подання їх до архіву;

- відображає на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, надання оперативної інформації, складання та подання зведеної бухгалтерської звітності відповідним державним органам у визначені терміни;

- здійснює згідно закону, своєчасно та правильно оформлення документів; використання фонду оплати праці; встановлення посадових окладів; нарахування та перерахування податків до місцевого та державного бюджету, інших платежів; дотриманням встановлених правил проведення інвентаризації грошових, товарно-матеріальних цінностей, основних фондів, розрахунків і платіжних зобов'язань; стягненням у встановлений термін дебіторської та сплаченням кредиторської заборгованості;

- виконує інші повноваження визначені посадовою інструкцією та дорученнями сільського голови та начальника фінансового відділу.

 

До кандидатів на заміщення вакантної посади головного спеціаліста (з фінансових питань) фінансового відділу виконкому Борозенської сільської ради встановлено наступні вимоги:

№ з/п

Вимоги до рівня професійної компетентності особи

 

Загальні вимоги

1.1. Освітньо - кваліфікаційний рівень

повна вища (економічна) освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра

1.2. Стаж роботи

стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років

1.3. Інші обов’язкові вимоги

- вільне володіння державною мовою;   

 - громадянство України;

 - здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім та професійним рівнем виконувати посадові обов’язки начальника відділу

- вміння працювати на комп’ютері;

- досвід роботи в спеціалізованих бухгалтерських програмах (АІС  місцеві бюджети, M.E.D.O.C., ІС-ПРО), Є-дата, програмне забезпечення державного казначейства (Merega, фін документи, Є-звітність, СДО)

 

Спеціальні вимоги

2.1.  Перелік знань необхідних для виконання посадових обов’язків  

    Конституція України;

    Бюджетний кодекс України

    Податковий кодекс України

    Закон України «Про бухгалтерський облік»

    Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

    Закон України «Про запобігання корупції»;

    Інші нормативно правові акти в галузі, бюджетного, податкового законодавства

2.2. Перелік посадових обов’язків

- розробляє та впроваджує заходи щодо дотримання фінансової дисципліни;

- розробляє поточні плани асигнувань на утримання виконавчого комітету сільської ради, інших виконавчих органів ради, бере участь у розробці кошторису витрат на утримання підвідомчих структур та вносить пропозиції щодо організації їх фінансування;

- здійснює своєчасне та правильне оформлення документів; розрахунок фонду оплати праці; встановлення посадових окладів; правильне нарахування та перерахування податків до місцевого та державного бюджету, інших платежів; дотриманням встановлених правил;

- проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності з метою виявлення резервів, запобігання втратам;

- забезпечує співпрацю з фінансовими організаціями та установами, розміщеними на відповідній території;

- виконує інші повноваження визначені посадовою інструкцією та дорученнями сільського голови та начальника фінансового відділу.

 

   Перелік документів

для участі у конкурсі на заміщення вакантних посад головних спеціалістів  фінансового відділу виконкому Борозенської сільської ради

Для участі в конкурсі претенденти подають до фінансового відділу виконкому Борозенської сільської ради наступні документи:

1. Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби.

2. Письмова  згода  на збір, зберігання, використання, обробку  персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

3. Автобіографія.

4. Довідка про відсутність судимості видана в установленому законодавством порядку.

5. Копія документа, який посвідчує особу

6. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).

7. Копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж роботи.

8. Копія документу про вищу освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

9. Заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками.

10. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см

11. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

          Особа може надати інші документи, які на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.

    Документи подаються упродовж 30 днів з 16 березня 2021 року по 14 квітня 2021 року включно. Дата проведення конкурсу 16 квітня 2021 року о 10.00 годині в приміщені Борозенської сільської ради.

  Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

      Документи надсилаються на поштову адресу Борозенської сільської ради (Україна, Херсонська обл., поштовий індекс: (Україна, Херсонська обл., поштовий індекс: 74152 село Борозенське, провулок Мічуріна, буд. 1.) В разі подання визначених документів  представником претендента, додається документ, що посвідчує повноваження цієї уповноваженої особи.

      Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування»,  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про запобігання корупції» та ін.

      Умови оплати праці головних спеціалістів відділу передбачені законодавством та штатним розписом. Більш детальну інформацію щодо умов оплати праці можна отримати в фінансовому відділі виконкому Борозенської сільської ради.

       Контактна особа з питань приймання документів та проведення конкурсу в фінансовому відділі виконкому Борозенської сільської ради Васькевич Тетяна Вікторівна.

Телефон для зв’язку 0502122744. Електронна адреса:  finborotg@gmail.com


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора